Alt om Digital Post

Alle med et CVR-nummer er forpligtet til at modtage Digital Post fra det offentlige.

Eksisterende virksomheder har allerede en digital postkasse. Hvis den ikke allerede er aktiv, skal den aktiveres.

Nye virksomheder skal bestille en NemID medarbejdersignatur. Signaturen er nødvendig for at aktivere den digitale postkasse.

Læs mere om Digital Post

film_75-1.pngFilm: Sådan kommer din virksomhed i gang

- og 12 andre film om Digital Post

Tjekliste til digital postkasse

Lav en personlig tjekliste. Den giver overblik over, hvordan du får adgang til den digitale postkasse. 

Lav din egen tjekliste

Aktiver og opsæt digital postkasse nu

Hvis du allerede er NemID administrator, kan du aktivere og opsætte den digitale postkasse med det samme.

Aktiver og opsæt den digitale postkasse nu

Bestil NemID medarbejdersignatur nu

For at åbne den digitale postkasse første gang, skal du være NemID administrator og have en NemID medarbejdersignatur. 

Du kan ikke bruge en privat NemID eller NemID erhverv til banken.

bestil nemID medarbejdersignatur.jpg

Support til Digital Post

Spørgsmål om NemID medarbejdersignatur - Nets DanID

Telefon: 72 24 70 90

Spørgsmål om den digitale postkasse - e-Boks

Telefon: 38 17 11 87

Spørgsmål om andet - Virk support

Telefon: 72 20 00 30

Åbningstid 9.30 og 14.30

Kurser i Digital Post

Personlig hjælp på biblioteket

 

Læs mere om ny model for for NemId-support til virksomheder

Virk.dk l Kontakt l Vilkår l Cookies