Virk.dk - Fritvalgsblanketten

Fritvalgsblanketten

Blanketten bruges af private firmaer der vil godkendes som leverandør af hjemmehjælp og madservice i kommunerne.

 

 

 

Mere information

Fritvalgsblanketten er målrettet private leverandører af madservice, personlig pleje og/eller praktisk hjælp, der ønsker godkendelse i en eller flere kommuner som leverandør jf. Serviceloven.
 

Blanketten rummer en række standardoplysninger, som alle kommuner har brug for ifm. godkendelsen. De lokale kvalitetskrav for den enkelte kommunes ydelser kan findes på www.fritvalgsdatabasen.dk.

Trin for trin

  1. Virksomheden (CVR nr. o.l.) samt hvor der søges om godkendelse
  2. Hvilke serviceydelser man ønsker godkendelse til
  3. Økonomiske oplysninger (nøgle tal fra sidste 3 års regnskaber samt forsikringsforhold)
  4. Oplysninger om antal medarbejdere
  5. Krav til ydelsen
  6. Krav til samarbejde
  7. Fritvalgsblanketten indsendes elektronisk.

Hjælp og Support

Socialstyrelsens Support
Telefon: 72 42 37 59
E-mail

Få online hjælp i Socialstyrelsens Supportsystem og se driftsmeddelelser fra Socialstyrelsen.


Vejledning Lovgrundlag

Hav følgende parat

  • Der skal afgives nøgletal fra de sidste 3 års regnskaber, hvis virksomheden har eksisteret så længe.
  • Der skal oplyses police numre på forsikringer.
  • Der skal oplyses antal medarbejdere og deres uddannelse.

Log ind med digital signatur eller NemID medarbejdersignatur og få:

Adgang til din virksomheds digitale kommunikation med de offentlige myndigheder Mulighed for at administrere din virksomheds brugere af Virk.dk

Virk.dk l Kontakt l Vilkår l Cookies