Virk.dk - Anmodning om serviceattest

Anmodning om serviceattest

Skal bruges af virksomheder ved anmodning om en serviceattest til brug ved deltagelse i udbud.

 

 

Mere information

Virksomheder skal medsende en serviceattest for at deltage i visse udbud. En serviceattest indeholder relevante oplysninger fra ATP, SKAT, Skifteretten og Kriminalregistret.

Erhvervsstyrelsen indhenter disse oplysninger og sammenfatter dem i én attest. Det tager 1-2 uger.

En serviceattest koster 725 kr. pr. anmodning (1 til 10 stk. på 1 sprog med max. 2 interessenter/komplementarer).

Øvrige priser:

  • Yderligere 1-10 stk.: 200 kr.
  • Yderligere sprog: 200 kr. (1-10 stk. pr. sprog)
  • Yderligere interessent/komplementar: 200 kr.

Du skal huske at angive på anmodningen, hvis du ønsker mere end én attest.

Trin for trin

  1. Log ind med personlig NemID eller NemID medarbejdersignatur
  2. Klik på [Start]
  3. Udfyld og godkend anmodningen
  4. Når serviceattesten er færdig, sender vi den med A-post og til din virksomheds digitale postkasse.

Relaterede indberetninger

Er virksomhedens stamdata forkerte?
Ret navn og adresse mv: Ændre virksomhed

Hjælp og Support

Erhvervsstyrelsen
Telefon: 7220 0030

Har du brug for hjælp til NemLog-in?

Få hjælp her

Har du brug for hjælp til en digital serviceattest?

Få hjælp her

Har du brug for anden hjælp?

Kontakt supporten


Hav følgende parat

  • Du skal have NemID for at indsende anmodningen:
    Bestil NemID

Log ind med digital signatur eller NemID medarbejdersignatur og få:

Adgang til din virksomheds digitale kommunikation med de offentlige myndigheder Mulighed for at administrere din virksomheds brugere af Virk.dk

Virk.dk l Kontakt l Vilkår l Cookies